ponedeljek, 4. februar 2013

Jedro Excela

Komu je namenjen?

Program izobraževanja


Vsem dolgoletnim in začetnim uporabnikom.
Program vam razloži logiko in področja uporabe Excela. Poleg osnov spoznate tudi pogosto uporabljene funkcije in orodja za analizo, ki so običajno del nadaljevalnih programov.

Delovna površina

Oblikovanje celic

Funkcije in formule

Analiza podatkov

Grafični elementi

Tiskanje

30 ur izobraževanja

E-Učenje skozi primere

2 uri inštrukcij

280,00 € z DDV


Aleks K.: Pogosto vnašam datumske nize podatkov. Ali lahko vnesem datumski niz brez vikend dnevov? Do sedaj sem se znašel z funkcijo DAY() ter sortiranjem in nato ročnim brisanjem, a bi mi krajši postopek olajšal delo.

Mojca M.: V delovnem zvezku imam več 10 listov. To mi povzroča nekaj težav pri premikanju po le-teh. Ali obstaja kakšen enostavnejši način premikanja po listih, ali je edini način s pomočjo puščic v spodnjem levem kotu okna Excel?

Florjan S.: Oblika celice "prelomi besedilo" mi je poznana. Ali lahko ročno prelomim besedilo znotraj celice? Namreč, želel bi prelomiti besedilo v stolpcu, ki je zelo širok in zaradi te širine se besedilo ne prelomi samodejno. 


Created with Artisteer






Vrtilne tabele
-20%

Več informacij

Zaključene skupine
Pogoj
  • 6 prijav
    iz istega podjetja

Popusti
  • 15% popust

    za naročnika z lastnim prostorom za izvedbo izobraževanja

  • 5-20% popust

    na število prijav

Bonus

  • Brezplačni uri svetovanja

    v katerihpridobimo informacije o naravi delain potrebahudeležencev tečaja tersestavimo prilagojen program.